روزنگار من | دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ از اینورا از شاهین دوستانی

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ب.ظ

دانلود آهنگ از اینورا از شاهین دوستانی به همراه متن آهنگ از سایت آواباران

  • دانلود آهنگ از اینورا از شاهین دوستانی به همراه متن آهنگ از سایت آواباران

    دانلود آهنگ از اینورا از شاهین دوستانی
    دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از اینورا از خواننده شاهین دوستانی با بهترین کیفیت ممکن از آوا باران
    دانلود آهنگ از اینورا با لینک پر سرعت و پخش آنلاین
    ترانه: نیلوفر منصوری, موزیک: مهدی بابادوست, تنظیم: فربد فروغی

    Downloade Musice Jadide Shahin Doostani – Az In Vara

    متن آهنگ از اینورا از شاهین دوستانی

    از این ورا چی شده که یاد من افتادی تو تازگیا
    نگودلتنگی داره از پا درت میاره تازگیا
    از این ورا چی شده که یاد من افتادی تو کوتاه بیا
    نمیخوام ببینمت حتی یه لحظه دیگه این دورو برا
    وقتی تو رفتی انگار تب رویاهام تموم شد
    واسه من تنهایی هربار از نو شروع شد
    وقتی تو رفتی انگار تب رویاهام تموم شد
    میدونستم کم میاری دیدی همون شد
    دانلود آهنگ جدید شاهین دوستانی از اینورا با لینک مستقیم
    باور نمیکردم دل ببندم با تو زیرو رو شد همه قلبم
    هیچوقت نمیگفتی تورو دارم اما تو دیدی من چقد دوست دارم
    وقتی تو رفتی انگار تب رویاهام تموم شد
    واسه من تنهایی هربار از نو شروع شد
    وقتی تو رفتی انگار تب رویاهام تموم شد
    میدونستم کم میاری دیدی همون شد

    دانلود آهنگ از اینورا از شاهین دوستانی با کیفیت عالی از آوا باران

    در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن مطلب از طریق تماس با ما در ارتباط باشید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۱
Reza Radfaar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی