روزنگار من | دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ دلتنگی از حمید واحدی

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ب.ظ

دانلود آهنگ دلتنگی از حمید واحدی به همراه متن آهنگ از سایت آواباران

  • دانلود آهنگ دلتنگی از حمید واحدی به همراه متن آهنگ از سایت آواباران

    دانلود آهنگ دلتنگی از حمید واحدی
    دانلود آهنگ جدید و شنیدنی دلتنگی از خواننده حمید واحدی با بهترین کیفیت ممکن از آوا باران
    دانلود آهنگ دلتنگی با لینک پر سرعت و پخش آنلاین
    ترانه: مریم اسدی, موزیک: سعید هاشمی, تنظیم: معین راهبر

    Downloade Musice Jadide Hamid Vahedi – Deltangi

    متن آهنگ دلتنگی از حمید واحدی

    کجا خسته شدی از من کدوم لحظه کدوم ساعت
    چطوری طاقت آوردم بدون تو تو این مدت
    چطوری بی توخندیدم چطوری زندگی کردم
    چرا من زنده ام وقتی تو گفتی برنمیگردم
    چرا من زنده ام وقتی تو گفتی برنمیگردم
    با دلتنگی چه باید کرد به دلشوره چی باید گفت
    دارم میمیرم از دوریت اینارو به کی باید گفت
    با دلتنگی چه باید کرد از این حسرت چی باید خواست
    تورو کی برمیگردونه دوباره از کی باید خواست
    تورو کی برمیگردونه دوباره از کی باید خواست
    دانلود آهنگ جدید حمید واحدی دلتنگی با لینک مستقیم
    با چه حالی ازت خواستم ازم رو برنگردونی
    با چه لحن بدی گفتی دیگه پیشم نمیمونی
    دلت با من نبود اینو خودم توی چشات دیدم
    ولی من هیشکسو جز تو نمیخوام اینو قول میدم
    ولی من هیشکسو جز تو نمیخوام اینو قول میدم
    با دلتنگی چه باید کرد به دلشوره چی باید گفت
    دارم میمیرم از دوریت اینارو به کی باید گفت
    تورو کی برمیگردونه دوباره از کی باید خواست

    دانلود آهنگ دلتنگی از حمید واحدی با کیفیت عالی از آوا باران

    در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن مطلب از طریق تماس با ما در ارتباط باشید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۱
Reza Radfaar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی