روزنگار من | دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ صبر و قرارم از فریدون آسرایی

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ب.ظ

دانلود آهنگ صبر و قرارم از فریدون آسرایی به همراه متن آهنگ از سایت آواباران

  • دانلود آهنگ صبر و قرارم از فریدون آسرایی به همراه متن آهنگ از سایت آواباران

    دانلود آهنگ صبر و قرارم از فریدون آسرایی
    دانلود آهنگ جدید و شنیدنی صبر و قرارم از خواننده فریدون آسرایی با بهترین کیفیت ممکن از آوا باران
    دانلود آهنگ صبر و قرارم با لینک پر سرعت و پخش آنلاین
    آهنگساز:ابوالفضل فراز | تنظیم: فرید فراز |ترانه :نوید محمودی
    Downloade Musice Jadide Fereydoun Asraei – Sabr O Ghararam

    تیتراژ برنامه زنان قصه ما

    متن آهنگ صبر و قرارم از فریدون آسرایی

    دارم عاشق میشم تو خونه ی تو کنار خاطرات پاره پاره
    کنار خنده های دست خورده کنار گریه های نیمه کاره
    تمومه ساعتایی که نبودی پر از تمرین برگشتن به خونم
    عجیبه حال من وقتی نباشی چقدر خوبه که من عاشق بمونم
    صبر و قرارم هواتو دارم تو نیستی پیشم کجا ببارم
    صبر و قرارم صبر و قرارم تو نیستی پیشم که بی قرارم

    دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی صبر و قرارم با لینک مستقیم

    هوای خونه از عطر تو لبریزه گل پرده به موهاش باد داده
    من از وقتی که رفتی بغض کردم همین رفتن به من غم یاد داده
    یه وقتا بعد تو تردید کردم یه وقتایی بدونت کم میارم
    چقدر سخته نباشی زندگیرو رو دوش خسته و تنهام بذارم
    صبر و قرارم هواتو دارم تو نیستی پیشم کجا ببارم
    صبر و قرارم صبر و قرارم تو نیستی پیشم که بی قرارم

    دانلود آهنگ صبر و قرارم از فریدون آسرایی با کیفیت عالی از آوا باران

    در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن مطلب از طریق تماس با ما در ارتباط باشید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۱
Reza Radfaar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی