روزنگار من | دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید رستاک به نام نیست

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید رستاک نیست

  • دانلود آهنگ جدید رستاک نیست

    دانلود آهنگ جدید رستاک به نام نیست از رسانه

    Download Ahange Jadid Rastaak Nist

     آهنگ رستاک نیست

    دانلود آهنگ نیست با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

    متن آهنگ رستاک نیست

    از عشق هیچ چیز نمیدانم چیزی برای آنکه بدانم نیست
    چشمان مرگبار زمین زیباست آرامبخش زیر زبانم نیست
    من تازه عاشقت شده ام اما از هر چه بر تو رفته خبر دارم
    با من بگو که در نسخ خطیت خطی برای آنکه بخوانم نیست
    من کل آسمان تو را گشتم دیریست کفتران به تو مجنونند
    ای کاش نامه ای به تو اما حیف طوقی پیر نامه رسانم نیست
    میخواستم سفر کنمو یک شب دیدم سبک شده چمدان یعنی
    با چشم های خیس خودم دیدم جز خنده ی تو در چمدانم نیست
    ++++++++

    باید که اعتراف کنم انگار ای آینه دروغ نمیگفتی
    موهای پیرو خسته ی من دیگر دلتنگ دستهای جوانم نیست
    ای کاش دستهای تو را تنها ای کاش دستهای تو را اینجا
    ای کاش دستهای تو را اما پایان جمله ام به توانم نیست

    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رستاک بنام نیست با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

    دانلود آهنگ رستاک نیست

    دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

    لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

    دانلود آهنگ های رستاک

    Summary

    Article Name

    دانلود آهنگ جدید رستاک به نام نیست

    Description

    از عشق هیچ چیز نمیدانم چیزی برای آنکه بدانم نیست چشمان مرگبار زمین زیباست آرامبخش زیر زبانم نیست من تازه عاشقت شده ام اما از هر چه بر تو رفته خبر دارم با من بگو که در نسخ خطیت خطی برای آنکه بخوانم نیست من کل آسمان تو را گشتم دیریست کفتران به تو مجنونند ای کاش نامه ای به تو اما حیف طوقی پیر نامه رسانم نیست میخواستم سفر کنمو یک شب دیدم سبک شده چمدان یعنی با چشم های خیس خودم دیدم جز خنده ی تو در چمدانم نیست ++++++++ باید که اعتراف کنم انگار ای آینه دروغ نمیگفتی موهای پیرو خسته ی من دیگر دلتنگ دستهای جوانم نیست ای کاش دستهای تو را تنها ای کاش دستهای تو را اینجا ای کاش دستهای تو را اما پایان جمله ام به توانم نیست

    Author

    رستاک

    Publisher Name

    Publisher Logo

    آهنگ های پیشنهادی سایت

    دانلود باکس


    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۷
Reza Radfaar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی