روزنگار من | دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام خفگی

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ب.ظ

دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام خفگی

  • دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام خفگی

    دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام خفگی

    ترانه و موزیک: حمیدرضا نصرالهی, تنظیم: انوش تقوی

    Download New Music Masoud SadeghlooKhafegi

    “تیتراژ فیلم سینمایی خفگی”

    مسعود صادقلو خفگی

    متن آهنگ خفگی مسعود صادقلو

    تن من رگ نداره تیغ نزن جز من اینجا هیشکی نیست جیغ نزن
    میخوام این عشقو به تو حالی کنم میخوام این توهمو خالی کنم
    من سکوتم یه جنون آنیه گاهی آرامشمم روانیه
    مث اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد
    شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد
    مث اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد
    شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد

    دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو خفگی با لینک مستقیم

    نه یه طعمه نه تله نه با شلیک یه تیر واسه کشتن پرنده پرشو ازش بگیر
    میترسم از این تاریکی این حالت که اکسیژن عشق تو خفگی داره فقط
    مث اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد
    شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد
    مث اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد
    شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۷
Reza Radfaar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی