روزنگار من | دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید محمد طاهر به نام قلبمو کندی

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۲۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید محمد طاهر به نام قلبمو کندی

  • دانلود آهنگ جدید محمد طاهر به نام قلبمو کندی

    دانلود آهنگ جدید محمد طاهر به نام قلبمو کندی از رسانه

    Download Ahange Jadid Mohammad Taher Ghalbam Kandi

    آهنگ محمد طاهر قلبمو کندی

    دانلود آهنگ قلبمو کندی با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

    متن آهنگ محمد طاهر قلبمو کندی
    میگن دل بردی از من میگن حالم خرابه ببین نیستی کنارم همه روزام سیاهه
    هر چی که دیدم سرابه همه فکرام خیاله نخواستم هیچی از تو شدم تنها دوباره
    قلبمو کندی خیلی بد کردی من ندیدم کسی که اینجوری بدی کنه هر وری میرم میبینم پشتم حرف زدی
    قلبمو کندی خیلی بد کردی من ندیدم کسی که اینجوری بدی کنه هر وری میرم میبینم پشتم حرف زدی
    ++++++++

    بی تو میگیره دلی که گیره دیگه این روزا آروم نمیگیره
    اصلا نمیدیدت اون که بهت میگفت خیلی رو تو گیره
    بی تو این شبا خیلی من تنهام خاطرات مرور میشه هرچی بود بین ما
    یه قاب عکسه روی این دیوار من همش رل میزنم به اون چشما
    قلبمو کندی خیلی بد کردی من ندیدم کسی که اینجوری بدی کنه هر وری میرم میبینم پشتم حرف زدی
    قلبمو کندی خیلی بد کردی من ندیدم کسی که اینجوری بدی کنه هر وری میرم میبینم پشتم حرف زدی

    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد طاهر بنام قلبمو کندی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

    دانلود آهنگ محمد طاهر قلبمو کندی

    دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

    لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

    دانلود آهنگ های محمد طاهر

    Summary

    Article Name

    دانلود آهنگ جدید محمد طاهر به نام قلبمو کندی

    Description

    میگن دل بردی از من میگن حالم خرابه ببین نیستی کنارم همه روزام سیاهه هر چی که دیدم سرابه همه فکرام خیاله نخواستم هیچی از تو شدم تنها دوباره قلبمو کندی خیلی بد کردی من ندیدم کسی که اینجوری بدی کنه هر وری میرم میبینم پشتم حرف زدی قلبمو کندی خیلی بد کردی من ندیدم کسی که اینجوری بدی کنه هر وری میرم میبینم پشتم حرف زدی ++++++++ بی تو میگیره دلی که گیره دیگه این روزا آروم نمیگیره اصلا نمیدیدت اون که بهت میگفت خیلی رو تو گیره بی تو این شبا خیلی من تنهام خاطرات مرور میشه هرچی بود بین ما یه قاب عکسه روی این دیوار من همش رل میزنم به اون چشما قلبمو کندی خیلی بد کردی من ندیدم کسی که اینجوری بدی کنه هر وری میرم میبینم پشتم حرف زدی قلبمو کندی خیلی بد کردی من ندیدم کسی که اینجوری بدی کنه هر وری میرم میبینم پشتم حرف زدی

    Author

    محمد طاهر

    Publisher Name

    Publisher Logo

    آهنگ های پیشنهادی سایت

    دانلود باکس

    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۴
Reza Radfaar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی