روزنگار من | دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ چقدر راحت از ایمان غلامی

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۵۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید | خزر موزیک

  • دانلود آهنگ جدید | خزر موزیک

    دانلود آهنگ چقدر راحت از ایمان غلامی
    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای چقدر راحت از خواننده ایمان غلامی با لینک مستقیم و کیفیت خوب
    دانلود آهنگ چقدر راحت با بهترین کیفیت و متن آهنگ
    ترانه, موزیک و تنظیم: ایمان غلامی
    Downloade Ahange Jadide Iman Gholami Be Name Cheghadr Rahat

    Iman Gholami Cheghadr Rahat دانلود آهنگ چقدر راحت از ایمان غلامی

    متن آهنگ چقدر راحت از ایمان غلامی

    با همه میخندی حتی باشی تو جمع تا منو میبینی اخمات میره توهم
    شلوغه دورو ورت منم که مث همه نباشه غمت …
    بی معرفت نگو واست مهم بودم چقد راحت زدی قید دلم رو بد بی احساس بی معرفت
    بی معرفت نگو واست مهم بودم چقد راحت زدی قید دلم رو بد بی احساس بی معرفت

    کاش بازیم نمیدادی نمیدادی نمیدادی برو از چشمم افتادی و افتادی و افتادی
    برو که دیگه آزادی و آزادی و آزادی …
    بی معرفت نگو واست مهم بودم چقد راحت زدی قید دلم رو بد بی احساس بی معرفت
    بی معرفت نگو واست مهم بودم چقد راحت زدی قید دلم رو بد بی احساس بی معرفت

    دانلود همه آهنگهای ایمان غلامی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۱
Reza Radfaar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی