روزنگار من | دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو با نام برگرد دوباره

  • دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو با نام برگرد دوباره

    دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام برگرد دوباره با بالاترین کیفیت

    Download New Music By Masoud Sadeghloo Called Bargard Dobare

    ترانه و آهنگسازی: مسعود صادقلو ؛ تنظیم, میکس و مستر: سعید سام

    عکس دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو با نام برگرد دوباره

    دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

    متن آهنگ مسعود صادقلو با نام برگرد دوباره

    چه شبایی که زدم قدم پیاده
    چه تنها بودم هر شب شاید بیادش
    به یادش میفتم هر شب غمگین و خسته
    کاش بخوادش قلبی که اینجا شکسته
    من موندمو درد و غمام بدون تو سخته برام
    برگرد دوباره برگرد دوباره
    در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد
    این قلب خسته رو باشی کنارش
    من موندمو درد و غمام بدون تو سخته برام
    برگرد دوباره برگرد دوباره
    در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد
    این قلب خسته رو باشی کنارش


    من عشق رو با تو تجربه کردم
    همنفسم تو بودی دورت بگردم
    حرف دلم رو با تو همیشه گفته بودم
    اما همیشه تنهام گفتی برنمیگردم
    من موندمو درد و غمام بدون تو سخته برام
    برگرد دوباره برگرد دوباره
    در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد
    این قلب خسته رو باشی کنارش
    من موندمو درد و غمام بدون تو سخته برام
    برگرد دوباره برگرد دوباره
    در نمیاد دیگه صدام کاشکی باز اون روزا بیاد
    این قلب خسته رو باشی کنارش

    دانلود باکس

    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۷
Reza Radfaar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی