روزنگار من | دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید هومن سزاوار با نام چی دیدی ازم

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۲۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید هومن سزاوار با نام چی دیدی ازم

  • دانلود آهنگ جدید هومن سزاوار با نام چی دیدی ازم

    دانلود آهنگ هومن سزاوار به نام چی دیدی ازم با بالاترین کیفیت

    Download New Music By Houman Sezavar Called Chi Didi Azam

    ترانه: نسترن رضایی ؛ آهنگسازی: هومن سزاوار ؛ تنظیم, میکس و مستر: ایساک اسدبیگی

    عکس دانلود آهنگ جدید هومن سزاوار با نام چی دیدی ازم

    دانلود آهنگ جدید هومن سزاوار در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

    متن آهنگ هومن سزاوار با نام چی دیدی ازم

    چی دیدی ازم دلتو زدم
    من که واسه تو هر جا اومدم
    آخه واسه چی این همه بدی
    واسه چی میگی که من قیدتو زدم
    دارم از چشای اون کسی میفتم
    که واسش هر لحظه حسمو میگفتم
    من یه عاشق بودم عشق من عادت نیست
    واسه من دل کندن مثل تو راحت نیست
    دارم از چشای اون کسی میفتم
    که واسش هر لحظه حسمو میگفتم
    من یه عاشق بودم عشق من عادت نیست
    واسه من دل کندن مثل تو راحت نیست


    ببین رفتی و من چیا کشیدم
    چه حرفایی میگفتن میشنیدم
    تو که رفتی دیگه با چه امیدی
    خودمو جلوی آینه میدیدم
    دارم از چشای اون کسی میفتم
    که واسش هر لحظه حسمو میگفتم
    من یه عاشق بودم عشق من عادت نیست
    واسه من دل کندن مثل تو راحت نیست
    دارم از چشای اون کسی میفتم
    که واسش هر لحظه حسمو میگفتم
    من یه عاشق بودم عشق من عادت نیست
    واسه من دل کندن مثل تو راحت نیست


    چی دیدی ازم دلتو زدم
    من که واسه تو هر جا اومدم
    آخه واسه چی این همه بدی
    واسه چی میگی که من قیدتو زدم
    دارم از چشای اون کسی میفتم
    که واسش هر لحظه حسمو میگفتم
    من یه عاشق بودم عشق من عادت نیست
    واسه من دل کندن مثل تو راحت نیست
    دارم از چشای اون کسی میفتم
    که واسش هر لحظه حسمو میگفتم
    من یه عاشق بودم عشق من عادت نیست
    واسه من دل کندن مثل تو راحت نیست

    دانلود باکس

    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۷
Reza Radfaar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی