روزنگار من | دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بشکن آروم دلم

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۵۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بشکن آروم دلم با بهترین کیفیت ارائه شده از Toahang

  • دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بشکن آروم دلم با بهترین کیفیت ارائه شده از Toahang

    دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بشکن آروم دلم
    دانلود آهنگ جدید و بسیار دلنشین و بی نظیر ایمان غلامی به نام بشکن آروم دلم با بهترین کیفیت ارائه شده از Toahang
    دانلود آهنگ بشکن آروم دلم با لینک پر سرعت به همراه پخش آنلاین موزیک و متن این ترانه
    موزیک و ترانه و تنظیم:ایمان غلامی
    New Music Download Iman Gholami | Beshkan Aroom Delam

    Iman Gholami Beshkan Aroom Delam دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بشکن آروم دلم

    ——— ♯❀ヅ❤♫ ———

    متن آهنگ ایمان غلامی بشکن آروم دلم

    بشکن آروم دلم آه مظلوم به خدا صدا نداره بشکن آروم دلم تویه آسمونه تو نبود ستاره
    بشکن آروم یواش انگاری هیشکی تو این شهر غیر تو خدا نداشت

    بشکن آروم دلم کوله بار دردتو بدش به من بذار هر چیزی که میخوان پشته سر بهت بگن
    بشکن آروم یواش زندگی غیر شکستن راهی واسه تو نذاشت

    دل هر فالی گرفتی بد در اومد روزای بد که رفتن بدتر اومد
    کسی حالش به حاله تو نسوختو تو اینقد سوختی که جونت در اومد

    دل از این دنیا سیر دله تنها گوشه گیر دله مظلوم سر به زیر سرتو بالا بگیر

    بشکن آروم دلم آه مظلوم به خدا صدا نداره بشکن آروم دلم تویه آسمونه تو نبود ستاره
    بشکن آروم یواش انگاری هیشکی تو این شهر غیر تو خدا نداشت

    بشکن آروم دلم کوله بار دردتو بدش به من بذار هر چیزی که میخوان پشته سر بهت بگن
    بشکن آروم یواش زندگی غیر شکستن راهی واسه تو نذاشت

    دل هر فالی گرفتی بد در اومد روزای بد که رفتن بدتر اومد
    کسی حالش به حاله تو نسوختو تو اینقد سوختی که جونت در اومد

    دل از این دنیا سیر دله تنها گوشه گیر دله مظلوم سر به زیر سرتو بالا بگیر

    بشکن آروم دلم آه مظلوم به خدا صدا نداره بشکن آروم دلم تویه آسمونه تو نبود ستاره
    بشکن آروم یواش انگاری هیشکی تو این شهر غیر تو خدا نداشت

    بشکن آروم دلم کوله بار دردتو بدش به من بذار هر چیزی که میخوان پشته سر بهت بگن
    بشکن آروم یواش زندگی غیر شکستن راهی واسه تو نذاشت

    ایمان غلامی بشکن آروم دلم

    دانلود همه آهنگهای ایمان غلامی
    ——— ♯❀ヅ❤♫ ———

    دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بشکن آروم دلم منتشر شده از رسانه اینترنتی تو آهنگ

    در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن مطلب از طریق تماس با ما به ما اطلاع دهید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۱
Reza Radfaar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی