روزنگار من | دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام بی دلیل

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ب.ظ

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام بی دلیل

  • دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام بی دلیل

    دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام بی دلیل

    ترانه: شاهین شیخی و کسری بختیاریان, موزیک و تنظیم: حامد برادران

    Download New Music Meysam EbrahimiBi Dalil

    میثم ابراهیمی بی دلیل

    متن آهنگ بی دلیل میثم ابراهیمی

    بارون که میزد میرفت سمتش آروم میگرفت بیشتر قلبش
    بارون که میزد عاشق تر بود بیشتر تو دلش یاد من بود
    فکر نکن چون پاییزه این دل گرفته نه نه خیلی وقته گیر درده ساخته باش ولی این مرد
    فکر نکن چون بارون اومد فکرت افتادم نه خیلی وقتا بی دلیلم یادت افتادم من
    کجا برم که عطر تو نیوفته توی دست باد کجا برم کجا برم دیگه تورو یادم نیاد
    از همه دنیا بگذرم من از تو که نمیگذرم من هنوزم دوست دارم خودت بگو کجا برم

    دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بی دلیل با لینک مستقیم

    شدم دیوونه من خوبه نبخشمت به خاطر دلم خوبه نبخشمت
    تموم زندگیم بودی میری با کی تموم زندگی میفهمی یعنی چی
    کجا برم که عطر تو نیوفته توی دست باد کجا برم کجا برم دیگه تورو یادم نیاد
    از همه دنیا بگذرم من از تو که نمیگذرم من هنوزم دوست دارم خودت بگو کجا برم
    کجا برم که عطر تو نیوفته توی دست باد کجا برم کجا برم دیگه تورو یادم نیاد
    از همه دنیا بگذرم من از تو که نمیگذرم من هنوزم دوست دارم خودت بگو کجا برم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۷
Reza Radfaar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی