روزنگار من | دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک

گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده قید تورو زدم

  • دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده قید تورو زدم

    دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام قید تورو زدم از رسانه

    Download Ahange Jadid Emad Talebzadeh Gheyde Toro Zadam

    بزودی از رسانه

    تیزر این آهنگ برای دانلود قرار داده شد

    آهنگ عماد طالب زاده قید تورو زدم

    ترانه: محمد محتشمی ؛ آهنگسازی: عماد طالب زاده

    دانلود آهنگ قید تورو زدم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

    متن آهنگ عماد طالب زاده قید تورو زدم
    دیر اومدی بازم قلبم ازت سیره
    فکر نکردی وقتی برمیگردی دیره
    گفتی دوستم داری دستتو ول کردم
    رفتی و فهمیدم اشتباه میکردم
    انقده خواستمت که دلتو زدم
    رفتی بدون من پس نگو من بدم
    خواستی گمت کنم رد بشی از منو
    کاری کردی بگم قید تورو زدم

    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای عماد طالب زاده بنام قید تورو زدم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

    دانلود آهنگ عماد طالب زاده قید تورو زدم

    دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

    لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

    دانلود آهنگ های عماد طالب زاده

    Summary

    Article Name

    دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام قید تورو زدم

    Description

    دیر اومدی بازم قلبم ازت سیره فکر نکردی وقتی برمیگردی دیره گفتی دوستم داری دستتو ول کردم رفتی و فهمیدم اشتباه میکردم انقده خواستمت که دلتو زدم رفتی بدون من پس نگو من بدم خواستی گمت کنم رد بشی از منو کاری کردی بگم قید تورو زدم

    Author

    عماد طالب زاده

    Publisher Name

    Publisher Logo

    آهنگ های پیشنهادی سایت

    دانلود باکس


    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۷
Reza Radfaar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی